۱۳۸۸ مهر ۱۵, چهارشنبه

در پر بیننده ترین شوی تلویزیونی آمریکا، ا.ن short son of a bitch نامیده شد!


سه شنبه شب (6 اکتبر) و در یکی از پربیننده ترین شوهای زنده تلویزیونی آمریکا که توسط جِی لِنو اجراء می شود، این مجری - کمدین آمریکائی، ضمن اشاره به خبر پیشینه یهودی احمدی نژاد و تغییر فامیل او از سبورجیان به احمدی نژاد گفت:
اونطور که گفته می شه، محمود احمدی نژاد فامیل خودش رو از سبورجیان به معنای بافنده شال مخصوص یهودیان به احمدی نژاد به معنای " مادر... کوتوله " تغییر داده است!
 این اتفاق در همان دقیقه اول برنامه و بعنوان نخستین خبر، هنگامی که جی لنو خبرهای روز را در قالب طنز ارائه می کند، روی داد.
چشم آقا روشن با این پسرخوانده دسته گلش!
نمی دانیم بایستی خوشحال باشیم یا خون گریه کنیم آنجا که از وی بعنوان رئیس جمهور ایران نام برده می شود. البته برای اینکه سوزشمان کمی التیام یابد، به پرزیدنت اوباما که آدم حلال زاده ای بنظر می رسد و این وصله ها به او نمی چسبد و هرگز نسبش به بانوئی در شهر بخارا نرسیده، می گوئیم: همنشینی با چنین آدم بدنامی در شان شما نیست! این رفیق جدید شما مشکوک به تمایلات همجنس خواهانه هم هست! لا اقل مراقب خودتان باشید، شمائی که انقدر با شخصیت بنظر می رسید، ای قربان مگس کشتن چارلز برونسونیت بگردم!
لینک ویدیوی این برنامه را در پائین همین مطلب مشاهده کنید. و یا به این آدرس برای مشاهده اصل آن بروید. اگر موفق به تماشای ویدئو نشدید، بدانید که آش اینقدر شور بوده که نشود خورد و از سر میز جمعش کرده اند!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر


Barge Sabz