۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

چشم اسفندیار کودتاگران (دوربین های کنترل ترافیک) را کور کنیم

در همان روزهای نخست جنبش، به خطر دوربین های کنترل ترافیک در سطح شهر - که در واقع وظیفه اصلی آنها کنترل امنیتی شهروندان بوده است و نه کنترل ترافیک - اشاره کردیم. مطلب قبلی را می توانید اینجا بخوانید.
امروز اما با شنیدن مکالمه بیسیم فرماندهان ضد شورش تهران در روز عاشورا، به اهمیت این موضوع بیش از پیش پی می بریم که دوربین های ترافیکی در سطح شهر تهران، چشم اسفندیار کودتاگران است و بوسیله آن کوچکترین تحرک نیروهای مردمی را رصد می کنند و در کمترین زمان ممکن به مقابله با آن برمی خیزند. کور کردن چشم فتنه کودتاگران، با هر وسیله ممکن، مهمترین هدفی است که بایستی در کوتاه مدت انجام گیرد.
زمانی بود که نگران وارد آمدن خسارت به اموال عمومی بودیم. اینک اما با خون هائی که هربار بر کف خیابان های شهر می ریزد، نگران جان عزیزانمان هستیم تا چند دوربین جاسوسی که در پستوی نهانخانه ولی فقیه جابر و خونریز جاسازی شده است.
پایگاه اصلی دوربین های کنترل ترافیک شهر تهران در ضلع شمالشرقی تقاطع طالقانی و ایرانشهر است.

به نوار این مکالمه گوش کنید:

۵ نظر:

  1. کاملا موافقم

    پاسخحذف
  2. ye markaz ham tooye khiaboone azadi , sare roodaki hastesh , farmandehie police rahvar , tabagheye 6. tooye sholooghia ham azash estefade shode gooya.

    پاسخحذف
  3. عزیز بهترین راه برای از کار انداختن دوربین ها این است که یک سرنگ را از رنگ پر کنیم و با فشار به طرف لنز دوربین بپاشیم

    پاسخحذف
  4. با سرنگ نميشود چون اگر فاصله كمي زياد باشد رنگ به آن نميرسد ولي اگر با همان وسيله اي كه براي پاشيدن آب(اسپري كردن) در سلماني يا در سمپاشي است استفاده شود قابل اجراست.(وقتي سر نازل آن را كمي بچرخانيد بجاي اسپري كردن بطور مستقيم رنگ رقيق شده را تا ده متر به جلو پرتاب ميكند)آب پاش

    پاسخحذف
  5. دقیقن روش کنترل توسط همین دوربین هاست اردبیل و تبریز هم در دو خرداد ماجراي سوسک اینا کارکرد وسیعي داشتن

    پاسخحذف


Barge Sabz