۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

آقای رئیس جمهور، اقتدار جنبش سبز به خون شهدای آن است، استوار بمانید


آقای رئیس جمهور میر حسین موسوی،

بیانیه آخر شما که برگرفته از اندیشه و منش بزرگوارانه شما و نشانگر روح آزادمنشی جنابعالی است، متاسفانه موجب سوء برداشت خفاشان کودتاگر شده است. آنگونه که آنها را سرمست از خیال عقب نشینی مردم و جنابعالی، به یاوه گوئی های تکراری واداشته است. لحن این گزافه گوئی ها ولی اینبار بر خلاف هفت ماه گذشته، طعم غیر واقعی پیروزی دارد. خودفروشانی چون محسن رضائی و جنایتکارانی چون احمد جنتی، نخستین هلهله های شادی را در پی صدور بیانیه شما سر داده اند.
آقای مهندس میر حسین موسوی رئیس جمهور منتخب،
مردم آزاده ایران، بخوبی معنای بیانیه شما و مفاهیم نهفته در آن را درک می کند. ما می دانیم که نام بردن از "دولت مسئولیت پذیر" نه به معنای مشروعیت بخشیدن به دولت کودتاگر و نامشروع فعلی، بلکه به معنای عام آن و برای همه زمان هاست.
شما نیز بدانید و مطمئن باشید که ملت ایران نه تنها ذره ای از خواسته های قانونی خود عقب ننشسته، بلکه روز به روز در رسیدن به مطالبات خود مصمم تر می شود. ملت نه تنها خسته نشده است، بلکه با کنار رفتن پرده از چهره یک حکومت سراسر دروغ، فریاد حق طلبی و آزادیخواهیش هر لحظه بلندتر شده است.
آقای رئیس جمهور، همانگونه که گفتید، خون هیچکدام از ما، از خون شهدای جنبش سبز مردم ایران که طی هفت ماه گذشته بر زمین ریخته، رنگین تر نیست. هر یک از ما سهراب و هر یک از ما ندا هستیم. پس همچنان استوار بایستید و بدانید که اقتدار جنبش سبز ایران، مدیون و مرهون خون شهیدان آن است. اگر قدمی عقب بگذارید، دژخیم خونریز ده ها قدم به پیش خواهد آمد. این جماعت دین فروش و بی شرافت معنای آزادگی و جوانمردی را نمی داند.

پاینده ایران



لینک مطلب در بالاترین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر


Barge Sabz