۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

پیروان ولی فقیه، شما غلط می کنید برای فاطمه زهرا و حسین به سر و سینه می کوبید!


حجه الاسلام والمسلمین حسین طائب، فرمانده پیشین نیروی مقاومت بسیج، و نماینده ولی فقیه در آخرین بیاناتشان فرموده اند: "در اسلام نَسَب نداریم".
معنای این حرف این است که هرکس خودش را به کسی بچسباند و بگوید به احترام فلان شخصیت بزرگ که من فرزند او هستم، احترام من را نگهدارید، من را کتک نزنید، سیلی به صورتم نزنید، با میخ در پهلویم را نشکافید، طفلی که در رحم دارم را سقط نکنید، فدکم را از من نگیرید و ... اصولا خیلی بیجا کرده است چون طبق فرموده نماینده نائب مطلقه امام زمان در بسیج و سپاه، در اسلام نسب نداریم.

پس وقتی در اسلام نسب نداریم، اصلا امامت چه معنائی دارد؟ وقتی در اسلام نسب نداریم، امام حسین به چه حقی قیام عاشورا را براه می اندازد؟ اصلا یکی نیست بگوید امام حسین کجا مدرک مرجعیتش را گرفته بود که به خود حق می داد در برابر ظلم یزید بایستد و بر خلیفه وقت خروج کند؟ حاکم قانونی وقت (یزید بن معاویه) کی و کجا به حسین مدرکی دال بر فقاهت و مرجعیت داده بود که ایشان بتواند بر مبنای آن حرکت برانداز عاشورا را سازماندهی کند؟
بقیه امام ها که با نسب به همدیگر وصل شده اند هم که دیگر هیچ!
آقای هیئتی، آقای بسیجی، آقای سپاهی که در زیر بیرق سید علی خامنه ای سینه می زنید، شما غلط می کنید برای اهل بیت پیغمبر اسلام شیون و واویلا می کنید. شما بیجا می کنید برای چیزی که اصلا اصالت ندارد، اینهمه آشوب براه انداخته اید. مگر نشنیدید که گفت: " امروز اگر مصلحت نظام ایجاب کند، ولی فقیه می تواند اصل نماز را زیر سوال ببرد!".
خاک بر سر شما بکنند که رهبرانتان دارند بارشان را جمع می کنند و بصورت شمش طلا و دلارهای میلیونی به مالزی و دبی و لبنان می فرستند و هواپیماهی آماده به پروازشان لب باند اصلی فرودگاه آماده پرواز آخر است و شما بدبخت ها به اسم فاطمه زهرا و حسین بن علی که طبق اعتقاد حسین طائب و شخص سید علی خامنه ای و انجمن حجتیه، اصلا اصالتی ندارند، به جان مردم خودتان افتاده اید.


لینک مطلب در بالاترین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر


Barge Sabz