۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

آقای شریفی نیا، ببینید به چه کسانی خودتان را فروختید!

آقای محمدرضا شریفی نیا، هنرمند گرامی!
در مراسم تنفیذ رئیس نامشروع و غاصب دولت، محمود احمدی نژاد شرکت کردید. آقا طلبیده بود و شما هم کت و شلوار پلوخوری به تن کرده بودید. گریم چهره شما مرا به یاد نقش " ولید بن عقبه " انداخت. خاطرتان که هست؟! در این میان، طرفداران شما هم بلافاصله صفحه مربوط به شما در ویکیپدیا را به روز کردند که بد نیست به آن هم نگاهی بیاندازید.
آقای شریفی نیا، عکس خودتان را در مراسم دیده اید؟ به اطرافیانتان نگاه کنید. خیلی ها که برخلاف شما، اصلا معروف هم نیستند صورت هایشان را پنهان کرده اند که تصویری از ایشان ثبت و ضبط نشود. جهانگیر خان الماسی هم گویا شارژشان دارد تمام می شود و کم کم به سمت خُماری می روند. بلانسبت هردو شما البته!

ما انسانیم آقای شریفی نیا، ما شما را درک می کنیم. خیلی ها معتقدند که هر آدمی قیمتی دارد! ولی می خواستم سندی را به شما یادآوری کنم، تا بدانید به چه کسانی خود را فروخته اید.
" صبح صادق " نشریه داخلی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، به مدیریت مجتبى ذوالنور، نماینده مستقیم علی خامنه ای در سپاه و یکی از عوامل اصلی کودتای اخیر است. " رجا نیوز " را هم که بخوبی می شناسید؟ هر دو این نشریات، در یک اقدام هم زمان، یادداشت محبت آمیزی برای شما نوشته اند که نمایانگر دیدگاه جناح حاکم حکومت در مورد شماست. رجا نیوز البته آرشیو مطالبش را غیر فعال کرده چرا که دروغهایش کاربرد روزانه دارد و طبیعتا آرشیو مطالب برایش کاربردی ندارد، ولی می توانید به بایگانی صبح صادق بروید و در صفحه سوم شماره ۳۱۲ به تاریخ دوشنبه ۱۵مرداد ۱۳۸۶، یادداشت " شروط غیر اخلاقی مافیای سینمائی برای بازیگران تازه کار " را بخوانید. در این یادداشت علاوه بر ذکر برخی ویژگی های حرفه ای، به سابقه عضویت شما در گروهک منافقین هم اشاره ای شده است. سابقه ای که طی این سالها خیلی تلاش کرده اید تا نادیده گرفته شود، ولی انگار شدنی نیست!

برای راحتی کار شما، کپی این نوشته را در اینجا می گذارم، با این یادآوری که، آقای شریفی نیا، قیمت خودتان را بالا ببرید، خودتان را انقدر مفت نفروشید! در نظر داشته باشید که امروز هزینه مزدوری از دستمزد آن خیلی بیشتر شده است.


لینک مطلب در بالاترین


۲۵ نظر:

  1. dastet dard nakone. man khodam dast be ghalam nistam va montazer boodam ta yeki az doostan hale in khod forosh-ha ro begire. merci! das marizad!!!

    پاسخحذف
  2. هزینه ی مزدور همیشه از دستمزدش بیشتر بوده

    تاریخ را نگاه نمیکننید این ابلهان. این شریفی ها و الماسی ها و نجفی ها و واحدی ها و ... و این الاغـــــها
    ای داد از فراموشکاری

    پاسخحذف
  3. دستت درد نكنه. مرده ش.رشون رو ببرن. پاچه خوارهاي عوضي. ديگه نبايد به ديدن فيلمهايي كه اين‌ها از عوامل توليدش (انتخاب بازيگر، بازيگر و ...) هستند رفت.

    پاسخحذف
  4. شما انتظار زیادی از اینها دارید اگر ایشان را از نزدیک میشناختید و به کلاش بودن و کاسب کار بودنش در زمینه هنر و نان به نرخ روز خوردنش در زمینه ارتباطات اجتماعی آشنا بودید انتظارتان کم میشد. یک بازیگر خوب صرفن نمیتواند یک انسان خوب هم باشد. یکی از دلائل حضورش شاید هم سعی در کم رنگتر کردن سوابق وابستگی به سازمان مجاهدین باشد. به هر حال تاریخ گورستانی دارد که خیلی ها در زمان حیاتشان در آن مدفونند. 

    پاسخحذف
  5. هزینه ی مزدور همیشه از دستمزدش بیشتر بوده
    ایول

    پاسخحذف
  6. شریفی نیا در یک روز تمام محبوبیت چند دهه خود را از بین برد ... هنوز نمی تونم درک کنم چطور یک آدم چنین معامله احمقانه ای می تونه انجام بده ؟!!!
    در هر حال این آقا نون به نرخ روزخور بدونه تا آخر زندگیش نفرت میلیون ها نفر از مردم آگاه این کشور رامال خود کرده ... نوش جان

    پاسخحذف
  7. هزینه مزدور همیشه از دستمزدش بیشتر بوده


    خوشمان آمد
    به به

    پاسخحذف
  8. man ham az in ghazieh narahat hastam ama fekr mikonam ma darim zod ghezavat mikonim hamin madrak dale bar ineke momkene in adamaro tahte feshar gozashte bashan belakhare hame ye hadi dar tahamol feshar daran khodaro shokr hame ham ye gafi ye jaei dadan ke majboran hagho sokot bedan

    پاسخحذف
  9. من از صمیم قلبم از نویسنده و عکاس این وبلاگ تشکر می کنم.
    و همچنین از صمیم قلب تاسف می خورم برای جامعه هنرمندان به خاطر وجود چنین شخصی در میان جمع آنها...
    آقا شریفی نیا چطور توانستی؟؟ این جوانانی که الان در زیر خاک هستند آنهایی که در اوین و کهریزک تحت شکنجه هستند همان کسانی هستند که روزی به تو افتخار می کردندو با عشق و علاقه به پای دیدن فیلمهای تو می نشستد..همان کسانی هستند که به وجود چنین هنرمندی در جامعه افتخار می کردند...ای کاش لحضه ای خودت را بر جای پدر ندا آقا سلطان می نشاندی ...آیا باز هم می توانستی با این وقاحت در بین این نجاستها بنشینی؟؟؟ وجود و ذات کثیفت چقدر قیمت داشت که به این قاتلین آن را مفت فروختی؟؟ این را بدان که برای ملت سبز همیشه و همیشه مردی...

    پاسخحذف
  10. چرا نظر من ثبت نشد؟؟؟؟

    پاسخحذف
  11. خوش به حال خودم که روی دو قشر حساب باز نمیکنم یعنی هیچ وقت براشون هورا نمیکشم یکی بازیگران ویکی فوتبالیستها

    پاسخحذف
  12. چرا فکر می کنید که شریفی نیا وزنه ای است که شرکت کردن یا نکردنش اهمیت دارد؟ این آدم کثیف حتی اگر شرکت هم نمی کرد ارزشی نداشت. به زندگی خصوصی این آدم ها نگاه کنید می بینید که چاره ای جز آویختن خود به درگاه دکتر خودشیفته ندارند. آنها هنرمند محسوب می شوند در این مملکت زیرا هنرمندان واقعی خانه نشین هستند. به هر حال زیاد هم غصه نخورید آن مراسم تنفیذ چنین آدم هایی را می طلبید نه بیشتر.

    پاسخحذف
  13. این از اولش هم آ دم کثیف و نون به نرخ روز خوری بوده, انتظار زیادی نمیشد ازش داشت

    پاسخحذف
  14. just fuck him and let him enjoy the senarion....

    پاسخحذف
  15. Kheili Kharab kardi Mohammad Rezaye aziz. Baraye Doostihaye khoobe gozashte moteasefam bavaram nemishe adamha chejoori avaz mishand va khodeshoon ra miforooshand.pas gheyrate azadikhahet koja raft?Be omideinke roohe tamoome oon bachehaye bigonah to va mesle tora bebakhshand

    Niloofar(Sohrab'sEx)

    پاسخحذف
  16. من پیشنهاد می کنم که فیلم هاش رو تحریم کنیم . یعنی از این من بعد تو هر فیلمی که بازی کرد تحریم شه و کسی به سینما نره.

    پاسخحذف
  17. میدونین وقتی دور سر یه نفر خط قرمز میکشن یعنی چی؟ یعنی برو به جهنم.یعنی باید از صفحه روزگار محو بشی.یعنی باید خودتو بکشی که انقدر منفوری!

    پاسخحذف
  18. az ghadim be koorha migoftan eyn ali, be kachala migoftan zolf ali, va be bi sharaf ha migoftan sharifi nia !!!!

    پاسخحذف
  19. متاسفم برات شریفی نیای مزدوووووووووووووور

    پاسخحذف
  20. آره چقدر باحال گفتی شبیه ولید شده هم از صورتو هم از سیرت
    مزدور بدبخت نون به نرخ روز خور رفته تو اون مراسم ننگین شرکت کرده تو مراسم تاج گذتری ملیجک خامنه ای اون احمدی نژاد که از دستهاش خون هم وطن هامون میچکه
    کثافت خودت رو چند فروختی
    ای جبه ی کثیف و بی ارزش
    باید اگر ذره ای شرف دارید فیلم هاش رو تحریم کنید
    هر کسی که رجانیوز و کیهان ازشون دفاع کنه یعنی خائنیین به دین و ملتند

    پاسخحذف
  21. من همیشه فکر میکردم تو بازیگری استاده که همیشه نقش آدم های حذب باد رو اینقدر خوب بازی میکنه(اخراجی ها) نگو ذاتا اینطوریه!

    پاسخحذف
  22. مزدور شما منافقایید که حتی چشم دیدن یک نفر مخالف خودتون رو ندارید

    پاسخحذف
  23. مریم : خاک بر سردولت کودتا که اونقدر ازمردم و بزرگان بریده که دست به دامن امثال شریفی نیا و الماسی عملی شده و قطبی که تازه فهمیده باید نون به نرخ روز بخوره اینهامطرود ملت هیتن و چاره ای جز این ندارند . مرگ بر دیکتاتور

    پاسخحذف
  24. bacheha hagh darid didane azabe ham vatan o ham seno salhamoon az marg badtare faghat bayad vase mardom khoon gerye kard vali nemidoonid che be sare adama miaran ke cheshm rooye hame chiz mibandan

    پاسخحذف
  25. من نمي دونم با اينا چي كار كردن كه اومدن همچين خيانتي كردن وخون اين همه شهيد رو زي پا گذاشتن
    ولي من با همين چشماي خودم ديدم كه الماسي بيشتر تظاهرات بعد انتخابات مي اومد
    دوستم باهاش حرف زد
    كلي گريه كرد و گفت من با مردم هستم ،بنده خدا كتكم خورده بود
    چرا اين جوري و انقدر زود دررابطه با ديگران قضاوت مي كنيد
    حتما تهديد شدند

    پاسخحذف

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz