۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

افشای زد و بند پشت پرده کودتاگران با دولت انگلیس


دولت انگلیس در واکنش به محاکمه حسین رسام یکی از کارمندان سفارت خود در دادگاه وقایع اخیر، این محاکمه را " مغایر با تضمین‌های گذشته مقام‌های بلندپایه ایرانی در این زمینه " دانست.
در بیانیه دولت انگلیس اشاره ای به چند و چون این تضمین ها و نیز تضمین های متقابل دولت انگلیس به کودتاگران نشده است. هرچند پائین کشیده شدن فتیله بی بی سی فارسی در اوج جنبش مردمی در تیرماه گذشته را که بلافاصله پس از دستگیری ۹ کارمند ایرانی سفارت بریتانیا صورت گرفت، می توان یکی از تضمین های دولت بریتانیا به کودتاگران دانست. همچنین حضور سایمون گاس، سفیر بریتانیا در ایران، در مراسم تحلیف احمدی نژاد (که جزو معدود سفرای اروپائی حاضر در جلسه بود) نیز بی ارتباط با گروکشی حکومت ایران برای امتیاز گیری از انگلیسی ها نبود. حضور آقای گاس در مراسم تحلیف در حالی بود که خامنه ای در آخرین اظهار نظر خود درمورد " دُشمن "، و در واکنش به مسدود کردن یک میلیارد و ششصد میلیون دلار از دارائی های آقا مجتبی در انگلیس، از آنها با عنوان " دولت خبیث انگلیس " نام برده بود. واژه خبیث دارای معانی بد بسیار زیادی است!
جناب انگلیس، شما که این آخوندها را خیلی خیلی بهتر از ما می شناسی چون اینها از اول متکی به شما بوده اند و دولت فخیمه بریتانیا را همیشه پشت و پناه خود می دانسته اند، در هر برهه زمانی هم که مثل گربه گوشه دیوار گیر افتاده اند، جستی زده اند و خود را در باغ سفارت شما انداخته اند و بسط نشسته اند تا فرجی بشود، چطور شد که بعد از ماجرای عبرت آموز ملوانان (که زمان زیادی از آن نگذشته) باز هم مصالح خود را بجای دوستی با ملت ایران، در دوستی با حکومت ولایت آقای مطلقه دانستی؟

جناب دولت فخیمه انگلیس، به لغت نامه دهخدا که رجوع کنید، " خبیث " معانی بد زیادی دارد از جمله زناکار! خودت قضاوت کن، چهره و رفتار ما ملت بیشتر شبیه آسپیران غیاث آبادی و مش قاسم و دائی جان ناپلئون است یا خامنه ای شیره ای که فحش ناموسی به انگلیس می دهد؟ کردار ما ملت بیشتر شبیه اسدالله میرزاست که با همسر افسر قشون شما دائم سانفرانسیسکو می رفت، یا احمدی نژاد که ملوان زن انگلیسی را گروگان گرفت؟
جناب انگلیس، اینهائی که یک عمر است به سفارت شما در تهران حمله می کنند، ملت بودند یا ه
مین لباس شخصی هائی که شما را با سنگ می زنند، ما را با اسلحه کلت کمری و باتوم؟
اینبار خواستی توافق کنی، با ملت ایران توافق کن.


لینک مطلب در بالاترین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz