۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

اهدای نشان " یک عمر مبارزه " به خامنه ای رهبر (خ ر)


بدنبال بیانات اخیر معظم اله، که در واکنش به خبر تجاوز به زندانیان فرموده اند: " خوب، باید بفهمند که مبارزه درد هم دارد! "، بدین وسیله نشان بلند بالای " یک عمر مبارزه " به رهبر شیره ای انقلاب تقدیم می شود. اهدای این نشان، بدلیل مجاهدات و مبارزات خستگی ناپذیر ایشان از سن کودکی تا به امروز صورت گرفته است.

لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب از همان اوان کودکی و زمانی که بعنوان طلبه ای خردسال وارد حوزه علمیه مشهد شدند مبارزه خود را آغاز کردند که الحق و الانصاف مبارزه ای بس دردناک و خاطره انگیز برای ایشان بوده است. اسناد و مدارک این مبارزات موجود است.


همچنین ایشان دو مرتبه به مقام جانبازی نائل شده اند، نخستین بار در طول زمانی که در زندان های رژیم، همراه با چشیدن درد مبارزه، همه روزه در غذای ایشان یک حَب تریاک هم انداخته می شد تا ایشان را شیره ای کنند، که آثار این جنایت هنوز در جسم و روح آقا موجود است، و دفعه دوم زمانی بود که نیروهای خودسر در عملیاتی با اسم رمز " فرقان " بخش تحتانی و فوقانی ایشان را کاملا سرویس نموده که دردش اگر بیش از درد مبارزه نبود، کمتر از آن هم نبوده است. متاسفانه بدلیل از بین رفتن بخش تحتانی ایشان در این جنایت، اسناد و مدارک در این بخش موجود نیست!

برای رویت سایر مدارک، به دفتر اسناد انقلاب اسلامی مراجعه شود.



لینک مطلب در بالاترین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz