۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

افشای اسامی عوامل وزارت اطلاعات از اهم واجبات است


نخستین واکنش های ناشی از ترس کودتاگران، با پوشاندن چهره لباس شخصی ها و آدمکشان آغاز شد. چه در تصاویر منتشر شده و چه در مراحل عمل، جنایتکاران و خائنین مجبور به پنهان کردن صورت خود شدند که عکس العملی بود در قبال انتشار برخی اسامی و نشانی عاملین جنایات اخیر.
امروز اما وزارت اطلاعات به سرپرستی محمود احمدی نژاد اطلاعیه ای داد تا افشاگران نام عوامل این سیستم امنیتی مخوف را بشدت تهدید کند. در متن این پیام آمده است:
" با عنايت به اين ‌كه در روزهاي اخير مشاهده مي‌شود بعضا اخبار نادرستي نسبت به وزارت اطلاعات منتشر مي‌شود كه موجب نگراني و تشويش اذهان عمومي است، نظر به اين كه اطلاعات مربوط به وزارتخانه از قبيل اسناد، هويت پرسنل، ساختار وزارت اطلاعات و ... جزء موارد طبقه‌بندي شده محسوب مي‌شود، بنابراين ضروري است كليه اشخاص به ويژه اصحاب رسانه و وسايل ارتباط جمعي من جمله روزنامه‌ها و سايت‌ها نسبت به عدم درج اسامي و سمت آن‌ها كه موجب افشاي اطلاعات محرمانه گرديده و اختلال در وظايف و اداره امور وزارت ايجاد مي‌كند و مصالح كشور را مخدوش مي‌نمايد، خودداري كنند. بديهي است عدم توجه به قوانين و مقررات موضوعه در اين زمينه، اين حق را براي وزارت اطلاعات ايجاد مي‌كند كه متخلفان را تحت پيگيرد قانوني قرار دهد. "
با توجه به وحشت روزافزون جنایتکاران از سرنوشت محتوم پیش رو، بجاست افشای نام و نشانی همه اعضاء، مدیران و حتی عوامل دست دوم و خبرچینان وزارت اطلاعات بطور مستند و با ذکر جزئیات، در دستور کار مطلعین قرار گیرد.



لینک مطلب در بالاترین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz