۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

مجلس عروسیه، پاستور روبوسیه!















آقای خامنه ای مبارک است انشاءالله. صیغه تنفیذ را جاری کردی و عروس را فرستادی مجلس تا مراسم " پاتختی" هم برایش برگزار کنند و دیگر نور علی نور! اما یک نکته را می گویم که خیال نکنی ندانستیم:
مادر احمدی نژاد راست می گفت، ایشان هرگز در جوانیش شما را ملاقات نکرده بود. در واقع عنوان پدر - پسری دروغ دیگری از احمدی نژاد بود و سرپوشی بود بر رابطه غیر افلاطونی اصلی که در پستوی بیت رهبری با آقایان برقرار است. این دفاعی که شما از احمدی نژاد کردید، و آن واکنش سرشار از حسادتی که به رابطه ا.ن. با مشائی نشان دادید، تمام و کمال نشان از یک رابطه " ناموسی " داشت، نه رابطه پدر - پسری. در واقع شما وقتی در همان ساعات اولیه به صحنه آمدید، کودتا را تائید کردید، بعد هم فتوای سرکوب و کشتار معترضین را دادید، همه اش داشتید از ناموس خودتان دفاع می کردید. محسن رضائی قبل تر اشاره کرده بود که مسئله تقلب در انتخابات یک مسئله ناموسی است. ما ساده بودیم، آن موقع نفهمیدیم.
آقای خامنه ای، نگران آگاه شدن مردم از نوع روابط خصوصی خودتان نباشید. میهن ما در طول تاریخ، حاکم فاسدتر و بی شرم تر از شما هم بخود دیده است. نیز می داند که این طبیعت حجره های دنج و شب های طولانی حوزه علمیه ای است که ایام نوجوانی تان را در آن گذرانده اید، که باعث شده بجای دروس اجباری تهذیب نفس، واحد های اختیاری دیگری را بگذرانید که هر مارمولکی را افعی می کند، چه برسد به شما که از اول برای خودتان یک مار به تمام معنا بوده اید!
اما ای روضه خوان دوره گرد روزهای دور، و ای نائب برحق امام زمان(شعبه چاه جمکران) در این روزگار، قبل تر هم گفته ام که تو نه خلاقیت خاصی داری و نه فضیلت برجسته ای. شاهدش اینکه، روزی که برنامه ریزی کردی تا نسل جوان کشور را با شیشه و کراک و اشک خدا از پای درآوری، روزی که هروئین را ارزان تر از نان سنگک به بازار فرستادی تا غیرت را از جوان ایرانی بگیری، روزی که موریانه وار، بچه های بسیج مساجد را وارد همه ارکان حساس کشور کردی تا برای روز مبادا، کلید نقاط حساس را از دست متخصصان مردم بگیری، ... آری در همه این دوران سیاه، از یک نکته غافل بودی و آن اینکه: مادران این سرزمین داشتند نسلی را پرورش می دادند که امروز بیاید و گلویت را بچسبد و جان ناقابل و نیمچه آبروی نداشته ات را در معرض تهدید قرار دهد.
آقای خامنه ای، از مشاور هنری که واژه کاریکاتور را در دهان شما گذاشته توقع داریم این عبارت معروف ادبی را هم به شما یادآوری کند که:
" شب شراب نیارزد به بامداد خمار! " ... ملت ایران بامداد خمار شما را بزودی محقق خواهد کرد.



لینک مطلب در بالاترین


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz