۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

آقای مطهری، دستمال کش خوبی نیستید، آقا زخم و زیل شد!


علی مطهری، فرزند شهید مرتضی مطهری (نسبت پدر - پسری ایشان واقعی است) در ادامه افاضات گاه و بی گاهشان که اکثرا بی سر و ته و نشخوار برخی عقاید و نظرات تکراری است، اینبار نیز در مقام دفاع از یک چیزی در نظام بر آمده اند که به درستی معلوم نیست آن چیز چیست. یادداشت ایشان در پاسخ به مقاله ای از کیهان است که در آن آقای مطهری به روش کیهانی نوازش شده و می خواهد به نوبه خود پوزه شریعتمداری را نوازش کند. متن پاسخ آقای مطهری، از اول تا پایان، بجز تناقضات آشکار که یکی به نعل می زند و یکی به میخ، کیفرخواستی است علیه جنبش سبز مردم ایران، رهبران آن و ارائه راهکارهای آبکی بر اساس نظر مقام عظمای ولایت!
خلاصه بیانات آقای علی مطهری که اصل آن را می توانید در اینجا بخوانید، عبارت است از:
۱- مقالات من در اعتماد ملی چاپ می شود چون کیهان مرا تحویل نمی گیرد.
۲- مقام معظم رهبری غلط کرده اند از یک طرف طرفداری کرده اند چون هر دو طرف هم حق دارند و هم باطلند و در واقع هر دو حق و باطل را ممزوج کرده اند. هر چند حق طرف مقام معظم بیشتر است.
۳- میر حسین موسوی با اصرار بر مسأله تقلب، مردم را تشویق به حضور در خیابان‌ها کرد و زمینه آشوب‌ها را فراهم نمود. البته احمدی نژاد هم در مناظره لجبازی کرد.
۴- محسن روح الامینی که بچه یکی از رفقای ما بود را دیگر چرا کشتید؟ ( احتمالا اگر محسن روح الامینی در میان شهدا نبود، این بند از جوابیه علی مطهری حذف می شد).
۵- در جنگ صفین هم درست مانند حوادث اخیر ایران، نکته مهم این است که چه کسی گروه سرکش است. پس مهم این است که عمار یاسر بدست چه کسی کشته شده، خواه آن گروه حق باشد یا باطل. یعنی اصلا به ما مربوط نیست که حق با معاویه بود یا علی، بلکه هر کس عمار یاسر را کشت، قاعدتا طبق فرموده پیامبر، گروه سرکش است، حتی اگر حق با او باشد (تحلیل ماکیاولیستی به این می گویند!). در واقع سرکش نبودن مهم است نه برحق بودن!
۶- جنایاتی که اخیرا رخ داده بدست چند مامور خودسر بوده است و مقام معظم رهبری هم دستور بستن کهریزک و دلجوئی از آسیب دیدگان را داده اند پس چرا نیروهای خودسر دستور آقا را به چیز مبارکشان هم حساب نمی کنند.
۷- تنها راه فروکش کردن این بحران، بر طبق تشخیص نائب برحق امام زمان، اول دستگیری و اعدام میر حسین موسوی و سپس دستگیری مأموران و فرماندهانی که مرتکب این فجایع شده‌اند و معرفی آنها با نام و نام خانوادگی و نمایش عکس در صدا و سیما و روزنامه‌هاست.
۸- اینکه عده ای از مردم معترض اغتشاش کردند و به اموال عمومی آسیب رساندند و بسیجیان نورانی ما را به شهادت رساندند، امری بدیهی است و مورد اختلاف نیست.
۹- می شد با دادن چند مجوز تجمع و چند مناظره دیگر در صدا و سیما به مردمی که دچار شبهه شده بودند فهماند که از خر شیطان پیاده شوند و بفهمند که تقلبی صورت نگرفته و آقا راست می گوید.
۱۰- قالیباف گل است چون 18 تیر را مدیریت بحران کرد، طائب خر است چون هنوز نتوانسته مردم را مدیریت کند.
۱۱- بابام (شهید مرتضی مطهری) بعد از انقلاب دو ماه بیشتر زنده نبود و در همان دو ماه هم هرچه بد و بیراه بلد بود به خلخالی گفت که جلوی آدمکشی او را بگیرد. آنقدر گفت که خودش، خودش را بدست نیروهای خودسر کشت.
۱۲- چون خون ناحق ریخته شده، بزودی حکومت سرنگون می شود، اگر مقام معظم رهبری نظر مساعد داشته باشند.
----------------------------------
آنچه خواندید خلاصه ای بود از جوابیه بی سر و ته آقای علی مطهری در دفاع از یک چیز نظام در مقابل اهانت های برادر کیهان. سایت بازتاب دهنده جوابیه ایشان، در پایان هم نظرات برخی خوانندگان را به چاپ رسانیده بود از جمله نظر یک بسیجی که برای علی آقای مطهری خط و نشان کشیده بود که خودسر خودتی و جد و آبادت که سر آنانی که تو خودسر می خوانی به خود آقا مطلقه فقیه وصل است. این بسیجی نستوه که مجاهداتش را از محور عملیاتی پمب بنزین نیاوران شروع کرده بود و در منطقه عملیاتی بانک تجارت دچار ترکش شده بود و شب عملیات مراقب بود تا چادر زنی از سرش لیز نخورد و عصمتش لکه دار نشود، طی دو ماه گذشته در بازداشتگاهها عصمت دختران و پسران آشوبگر را قربتا الی الله لکه دار کرده بود که ثوابش برسد به روح والدین مقام معظم رهبری که یک چنین دردانه ای را به عالم خلقت تقدیم کرده اند.
ما که سردرد گرفتیم، شما را نمی دانم!


لینک مطلب در بالاترین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz