۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

بمب اتم را کجا نگه می دارید، توی تونل توحید؟!

اصل و اساس کودتا برای رسیدن هرچه سریعتر نظام مقدس به فناوری بمب اتم بوده است، این از روز اول مثل روز روشن بود. آقای عظما که مثل آدمهای شاش بند، عجله دارد تا به بمب اتم برسد و گمان می کند با بمب اتم می تواند حکومت را بیمه ابوالفضل کند، تا لحظه مشخص شدن قطعی نتایج آراء صبر کرد تا مگر فرجی بشود و احمدی نژاد خودبخود از توی صندوق بیرون بیاید. اما وقتی دید قضیه چیز دیگری است و ا. ن. حد اقل نفر سوم رای گیری است، پلان شماره دو یعنی کودتا در یکی دو ساعت اجراء شد و تنها چیزی که نیاز بود، یک وزیر کشور امنیتی برای آمارسازی مضحک و یک صدا و سیمای خودفروش برای اعلام آمار جعلی بود، همین! این البته خیال خام خامنه ای رهبر است، قضیه به این سادگی ها هم نیست.

آقای خامنه ای، از قدیم گفته اند اول چاه را بکن، بعد منار را بدزد. گیرم بمب اتم هم ساختی، کجا قرار است از آن نگهداری کنی؟ کپسول گاز یازده کیلوئی را نمی توانید بدون خطر نگهداری کنید، بمب اتم پیش کش! نکند فکر کردی در صورت بروز فاجعه، سر و ته قضیه را می توانی مثل انفجار قطار نیشابور با پرداخت سریع دیه هم بیاوری؟ نه قربان چشمهای شهلایت، فرق انفجار نیشابور با انفجار بمب اتم اصلی، در ابعاد فاجعه و تعداد تلفات است.

تونل توحید هم یکی از آن تونل هائی است که احمدی نژاد موقع افتتاح در آن نماز خوانده بود، نه؟ همین نماز را ایشان در نیروگاههای اتمی هم خوانده است. خدا به ملت رحم بکند! اگر تا آن روز دوام بیاورید، که البته بسیار بعید است.





لینک مطلب در بالاترین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz