۱۳۸۸ تیر ۱۵, دوشنبه

ولی فقیه لُخت است!

آقای خامنه ای، کمترین دستاورد همین چند روز جنبش مردمی این است که اکنون اگر در خیابان ظاهر شوی، چه بسیار کودکانی که تو را با انگشت نشان خواهند داد و خواهند گفت : " ولی فقیه لُخت است "!
آقای خامنه ای، حالا دیگر ساده لوحان هم فهمیده اند که "سر" نیروهای خودسر "خود" شما بوده اید. که شما دروغ گوی اصلی هستید و دیگران دارند راه شما را دنباله روی می کنند. که بیشتر اوقات نشئه اید و وقت نشئه گی دوست دارید چند مداح چاپلوس جلویتان چهچه بزنند و شما را ببرند در گودال قتلگاه و با ابوالفضل العباس مقایسه کنند.
تنها یک سوال باقی مانده: آیا گمان می کنید با گردان لباس شخصی هائی که بلدند چطور تیر در پیشانی و چشم مردم بزنند، می توانید در صورت حمله قریب الوقوع به کشور، جلوی نیروهای مهاجم را بگیرید؟ آیا اصلا برایتان مهم هست این حرف ها؟
گمان می کنید با غمزه ها و عشوه گری هائی که برای لباس شخصی های مقیم حرم می کنید، قادرید خود و آقا مجتبی و اهل منزل را از معرکه ای که پیش خواهد آمد، سالم به در ببرید؟ مملکت پیشکش!
باید بدانید که اولویت نخست مردم ایران در حال حاضر، به شکست کشانیدن کودتا و کودتاگران است. منظورم خود شمائید، به اطرافتان نگاه نکنید! نکند باز هم دارید دنبال " دوشمن " می گردید؟ دشمن ایران، امروز شمائید.

۳ نظر:

  1. درود بر شرف مبارزان راه حقیقت

    پاسخحذف
  2. آی مردم مردم از دست این نامرد بی عاطفه درود به روان پاک شهدای جنایات داروسته وطن فروش خامنه ای هرچه بگویید به این وطن فروش باد هواست براش چون نرود میخ آهنین در سنگ به امید آزادی

    پاسخحذف
  3. خوب ما جوونا رو خر می کنید ایول!!

    پاسخحذف

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz