۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

سه دستاورد نوین انقلاب سبز در چهلم شهدای جنبش (۸ مرداد ۸۸)


امروز، پنج شنبه ۸ مرداد ۸۸ در تاریخ انقلاب سبز ملت ایران روز بسیار مهمی بود. سه دستاورد اساسی این روز عبارت بودند از:
۱ - گسترش قیام مردمی در بعد جغرافیائی، هم در سطح پایتخت (گستره ای به وسعت بهشت زهرا تا مصلا و میدان ونک و سایر میادین مهم شهر) که موجب سردرگمی و فرسودگی قوای سرکوب شد؛ و هم گسترش جنبش در سطح کشور با نمودی بسیار غرورانگیز آنطور که تصاویر حضور یکپارچه مردم در سراسر کشور، بسیار بیش از گذشته به جهان مخابره شد.
۲ - همه گیر شدن شعار : " استقلال ، آزادی ، جمهوری ایرانی " که نشان از عزم ملت در برچیدن بساط خلافت علی خامنه ای و حکومت جمهوری اسلامی، و حرکت بسوی یک حکومت مردمی و بدور از افراط گری های مذهبی و سیاسی در عرصه داخلی و بین المللی دارد.
۳ - استفاده از تکنیک اعلام زمان و مکان حرکت های مردمی هنگام تصویر برداری از رویدادها توسط مردم، که بهانه عدم تائید زمان و مکان وقوع حادثه را از خبرگزاری هائی که قصد انتشار این تصاویر و اسناد را دارند می گیرد. پیشنهاد بهتر برای این امر، بجای شنیدن صدای تصویربردار (که زمان و مکان را اعلام می کند)، قرار دادن تکه کاغذی جلو تصویر است که زمان و مکان رویداد با ماژیکی بر روی آن نوشته شده است. این کار هم باعث افزایش سندیت تصویر و هم موجب حفظ امنیت بیشتر فرد تصویربردار خواهد شد.


لینک مطلب در بالاترین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz