۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

صندوق های صدقه یکی از منابع تامین هزینه لباس شخصی هاست

به هر کجای ایران که بروی، به فاصله کوتاه چند متری، یک صندوق صدقه قرار دارد. این صندوق ها، با آمار درآمد میلیاردی، از منابع اصلی تامین بودجه بیت رهبری و به تبع آن لباس شخصی های مقرب آقا هستند. ظاهر امر این است که درآمد حاصل از این صندوق ها به اقشار کم در آمد کشور اختصاص دارد ولی این نیز دروغ دیگری در دستگاه خلافت اموی خامنه ای است.
در حقیقت کمیته امداد که صندوق های صدقه به آن تعلق دارد، بازوی اقتصادی جمعیت موتلفه اسلام عزیز (ج م ا ع ) به ریاست و سرپرستی حبیب الله عسگر اولادی مسلمان است. تشکیلاتی که هنوز معلوم نیست گرداننده بیت رهبری است یا توسط بیت رهبری گردانده می شود! این را آینده گان خواهند دانست.
آنچه مسلم است، درآمد بی حد و حصر حاصل از این صندوق ها، هیچ محلی برای هزینه ندارد، جز سرکوب حرکت آزادیخواهانه مردم ایران و تقویت خشونت و تروریسم. و این چیزی نیست که تنها به روزهای اخیر مربوط باشد. خواستگاه یکی از اصلی ترین محافل ترور در تاریخ معاصر ایران، جمعیت موتلفه اسلام عزیز (جماع) است و این حقیقتی است که نه تنها سران این گروهک جنایتکار قصد پنهان کردن آن را ندارند، بلکه باعث مباهات ایشان نیز هست. سید مجتبی نواب صفوی، تروریست تهی مغزی که تاریخ معاصر ایران را خونین کرده است، یکی از بانیان جماع ( جمعیت موتلفه اسلام عزیز) بوده است. امروزه نیز گروهک " انصار حزب الله " که برخی آن را با نام " لباس شخصی ها " می شناسند، و مشغول کشتار و سرکوب حرکت اصلاحی فرزندان کشور ایران هستند، فرزند خوانده عزیزدردانه جمعیت موتلفه است.
و اما صندوق های صدقه!
فکر نمی کنید از همین لحظه، بجای انداختن پول نقد در این صندوق ها، بایستی برگه های سبزی در آن انداخت که بر روی آن نوشته شده: " مرگ بر دیکتاتور " ؟!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz