۱۳۸۸ تیر ۱۵, دوشنبه

شمارشگر " وبگذر " را همین الان از وبلاگتان حذف کنید



هشدار امنیتی برای دارندگان وبلاگ: سایت آماری "وبگذر" که برخی از آن در وبلاگ خود بعنوان شمارشگر و ثبت آمار استفاده می کنند، مستقیما توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی راه اندازی شده و اداره می شود. بانیان اصلی این وبلاگ از فارغ التحصیلان مدرسه علوی که بهمراه دانشگاه امام صادق از منابع اصلی تامین نیروی امنیتی کشور است، می باشند. هرگونه تحرک شما در فضای مجازی بوسیله کدهائی که این سایت در اختیار شما می گذارد تا در وبلاگ خود قرار دهید، مستقیما به این سایت منتقل می شود. سریعا به بخش تنظیمات وبلاگ خود رفته و با حذف کدهای این سایت، آنرا غیر فعال کنید. در صورت نیاز می توانید از نمونه های خارجی استفاده کنید. آدرس سایت وبگذر: http://www.webgozar.com

۲ نظر:

  1. اصل خبر دروغ است .
    آيا سرويسهاي ديگر اين كار را نميكنند ؟
    البته جاسوس را هم بايد ترجمه كرد .
    مثلا كسي كه اطلاعات را به سيا و موساد ميدهد جاسوسي نميكند و كسي كه مثلا به فرض بسيار كم اطلاعات را در اختيار اين گروه قرار دهد جاسوسي كرده !!!
    اين خبر شما مثل صحبت يك احمق بود كه از موسوي حمايت ميكرد و آبروي او را با اين كارش برد :
    ميگفت : مناظره تلويزيوني موسوي و احمدي نژاد سانسور شده . بهش گفتم ديوانه ، علامت پخش زنده را ببين بعد . . . بزن

    پاسخحذف
  2. از نوشته شما بر می آید که با صورت مسئله، یعنی ارائه اطلاعات کاربران وبگذر به وزارت اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی مخالفتی ندارید، فقط چک و چانه زدنتان بر سر اسمی است که بر روی این عمل می گذارید. نه تنها مخالفتی ندارید بلکه می گوئید مگر همین کار را سرویسهای دیگر نمی کنند؟!
    مثلا اگر نگوئیم جاسوسی و بگوئیم همفکری و مساعدت، قضیه برای شما حل است؟
    ضمنا جاسوس یکی از کلماتی است که بقول معروف، ترجمه کلانتری اش با سایر زبان ها، چندان توفیری ندارد. خیلی در قید و بند ترجمه این نام نباشید، کارتان را بکنید بی عذاب وجدان.

    پاسخحذف

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz