۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

خامنه ای شاید نامحرم نبود ولی تا بخواهید نا اهل بود

هنوز آیت الله خمینی به خاک سپرده نشده بود که انقلابش به دست نا اهلان و نامحرمان افتاد! خامنه ای شاید از نظر هاشمی رفسنجانی نا محرم نبود (و بدین سبب تنها با نقل قولی که نه کسی آن را شنید و نه شاهدهای ادعائی آقای هاشمی بعدا صدائی ازشان درآمد، یک شبه به مقام ولایت و مرجعیت رسید) اما نشان داد که آخر نا اهلان است.
خامنه ای نا اهل بود چرا که قدرت را مطلقه کرد و آن را یکسره قبضه نمود و کوشید تا هر صدای مخالفی را در نطفه خفه کند.
نا اهل بود چون با قتل ناجوانمردانه دگراندیشان، دیکتاتوری ولایت مطلقه فقیه را بر تمامی ارکان کشور مستولی نمود تا بگوید هر که با من نیست، باید حذف شود.
نا اهل بود چون با فتنه گری و آتش افروزی در سراسر منطقه و جهان و دفاع از گروه های تروریستی و دولت های خودکامه، قصد اخاذی و گروکشی از حکومت های دیگر را داشت تا بدین وسیله بقای حکومت خود را دوام بخشد. رفتاری که حیثیت ملت و کشور ایران را نزد افکار عمومی جهان به باد داد.
نا اهل بود چون به باورهای مردم مومن خیانت کرد و با رواج بساط مداحی و پامنبری، در تاریخ مذهب تحریفات فاحش ایجاد کرد.
نا اهل بود چون به هر مناسبتی و در هر بزنگاهی دروغ گفت و تحریف حقیقت کرد.
نا اهل بود چون هرگز به میثاق مردمی انتخابات آزاد وفادار نماند و در نهایت، کودتای امنیتی - نظامی شامگاه 22 خرداد را ترتیب داد و اجتماعات آرام مردم در اعتراض به کودتا را به خشونت و خون کشید تا ثابت کند کسی که به خودش نزدیک تر است، بر کسی که ملت برگزیده ارجحیت دارد.
نا اهل بود چون به خون ده ها هزار شهید دفاع از میهن خیانت کرد و بسیج مردمی را که نماد مقاومت مردمی بود و یادگار شهدا، به لجن کشید.
نا اهل بود چون جمهوریت نظام را تبدیل به خلافت به سبک خلفای بنی امیه کرد.
بدین روی، سید علی خامنه ای، با رفتار متکبرانه و جاهلانه خود در بیست سال گذشته، و با ترتیب دادن کودتای مضحک انتخاباتی در شامگاه 22 خرداد 88، همه ارکان جمهوری اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را یکسره نابود کرد و به باد فنا داد. رفتاری که تنها از یک نا اهل به تمام معنا ممکن است سر بزند.
سید علی خامنه ای و دستگاه خلافتش سالهاست که بدلیل خیانت آشکار به مردم از درجه اعتبار ساقط است اما امروز، روز رسوائی و فردا روز پاسخگوئی برای خلیفه نا اهل خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz