۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه

سردار زارعی مشاور عالی رهبری در امور نماز جماعت شد



بدنبال جریحه دار شدن قلوب جمعی از دلسوزان نظام و با پیشنهاد برادر حسین شریعتمداری، سردار رضا زارعی فرمانده اسبق نیروی انتظامی تهران به سمت مشاور عالی رهبری در امور نماز جمعه و جماعات منصوب شد. در حکم انتصاب ایشان آمده است:


سردار رضا زارعی، با توجه به صحنه های دلخراش پیش آمده در نماز جمعه 26 تیرماه 88 تهران و مشاهده برخی کج روی ها نظیر خواندن نماز جمعه با کفش یا اختلاط نمازگزاران نر و ماده در حین نماز، و با عنایت به تجربیات و نوآوری های حضرتعالی در امر برگزاری نماز جماعت، که گذشته از شکل بدیع و بی نظیر آن، نشان از خلوص نیت و تعهد شما به فریضه نماز در هر شرایطی دارد، بدین وسیله جنابعالی را به سمت مشاور عالی خود در امر آموزش و هدایت نسل جوان و شیفته حضور در میادین دشمن شکن و خودجوش، از جمله نماز جمعه و جماعات منصوب می کنم. در صورت بروز هرگونه اشکال، می توانید به آقا مجتبای ما، که خودش مجتهد است مراجعه فرمائید.

لازم به ذکر است با توجه به قرار داشتن دفتر کار سردار زارعی، در محوطه بیت رهبری، جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده تبلیغاتی " دشمن "، از ایشان درخواست شده است تا بجای لباس فرم نیروی انتظامی، با لباس شخصی ( ل ش ) تردد فرمایند. اطلاعیه مذکور، در خاتمه آورده است:


در پایان نظر شما را به تصویری که از جمعی از برادران " ل ش " هنگام آموزش مرحله میدانی نماز برداشته شده، جلب می نماید. با این تذکر که، ما می خواهیم نتیجه نهائی کار شما، یک چیزی توی مایع های این باشد:



لینک مطلب در بالاترین


۱ نظر:

  1. اين همان نيست كه هفت زن را لخت كرده و مجبور به ركوع و خود بر عكس امامان جمعه در پشت سر نماز گذاران قرار گرفته بود؟

    پاسخحذف

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz