۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

انسان باشید آقای اوباما، انسانم آرزوست!


طبق آمار اعلام شده، بین دو تا چهارهزار نفر از فرزندان ملت ایران در بازداشتگاههای قرون وسطائی خلیفه جدید اموی در حال شکنجه شدن هستند. نحوه آزار و شکنجه این جوانان به حدی وحشیانه است که حتی از اعلام نام آنها به خانواده هایشان خودداری می شود تا در صورت شهادت در زیر شکنجه، بتوانند با دریافت یک اقرانامه مبنی بر بسیجی بودن آنها و کشته شدن توسط اغتشاشگران(!) هم به آمار تلفات فدائیان خامنه ای رهبر(...) بیافزایند و هم شهادت این عزیزان بر اثر شکنجه را مخفی نگهدارند.
در چنین شرایطی، دولت آمریکا که نحوه عمل آن در اوج جنبش مردمی خرداد 88، چیزی کمتر از مشارکت در کودتای مرداد 32 نبود، با استناد به پاسپورت آمریکائی و کانادائی 2 نفر از دستگیر شدگان ( آقایان کیان تاجبخش و مازیار بهاری ) مجددا ابراز نگرانی عمیق خود را از این بازداشت ها اعلام داشته است.
تاجبخش و بهاری دو هموطن ایرانی ما هستند که در ایران و در جریان جنبش مردمی اخیر دستگیر شده اند و وظیفه ما پیگیری حال این دو عزیز، بمانند سایر عزیزان دربند است. اما در نحوه عمل دولت آمریکا حتی در قبال موضوعی بنام حقوق بشر، نوعی نژاد پرستی آشکار مشاهده می شود. گوئی همه آن چندهزار نفری که هم اکنون در زیر شکنجه مزدوران آقا هستند یکطرف، این دو، طرف دیگر!
آقای اوباما، منطقی است که شما بیشتر بفکر اقتصاد و منافع ملی کشور متبوع خود باشید تا دموکراسی و آزادیخواهی در ایران. بهر حال ایران از دید شما یک پمپ بنزین شبانه روزی است که نهایتا می خواهید سفره ای باشد، دور هم ... و برایتان فرقی نمی کند متصدی پمپ بنزین چه کسی است و چه اسمی دارد! اما بدانید که شما فردا با نمایندگان اصلی ملت ایران سر میز مذاکره خواهید نشست، امروز طوری رفتار کنید که بعدا شرمسار نباشید! انسان باشید آقای اوباما، انسانم آرزوست!

۱ نظر:

  1. من فکر می کنم این طرز فکر اشتباه است. بیائید و طرز فکر احمدی نژادی را به دور بیاندازیم. این طبیعی است که آقای اوباما با استناد به پاسپورت های آمریکایی و کانادائی این دوفرد از دولت ایران می خواهد که ایران آنها را آزاد کند. با این شیوه اوباما می خواهد برساند که ما از حقوق شهر وندان خود دفاع می کنیم و در عین حال می خواهد به ایران بگوید درست است که آمریکا در امور داخلی ایران نمی تواندو حق ندارد دخالت کند امااینجا وضعیت فرق می کند و این دو نفر فقط ایرانی و از آن ایران نیستند و مال آمریکا و کانادا هم هستند و دولت ایران فقط خودش نمی تواند برای این دو و به تنهائی تصمیم بگیرد. همانطور که ما در گذشته هم شاهد آن بودیم که قتل زهرا کاظمی که یک روزنامه نگار ایرانی بود که پاسپورت کانادائی داشت تا چه اندازه باعث تیرگی روابط آمریکا و ایران شد. از نظر من آقای اوباما در مورد ایران خیلی محافطه کارانه و درست و گام به گام پیش می رود. یادمان نرود که اوباما بوش نیست و نمی توانیم بگوئیم که رفتار او دور از انسانیت است. من همان طور که آقای موسوی را انسان منطقی و درستکار و فوق العاده آگاهی برای مملکت عزیزمان می بینم، همان طور هم آقای اوباما را انتخاب درستی برای آمریکا می بینم و فکر می کنم که این دو انسان نام برده می توانند با آرامش فکری و ذهن آگاه خود تاثیر زیادی در آینده سیاسی دو کشور داشته باشند. بنابر این ایران به موسوی نیاز دارد و اوباما هم منتخب درست مردمش است. بیائید با موضوع احساساتی برخورد نکنیم. اوباما هیچوفت نگفته است که دیگر بازداشت شدگان ایرانی برایش کم ارزش تر از مازیار بهاری و کیان تاجبخش هستند، آیا هیچ وقت به این نکته فکر کرده اید که اگر او باما با حرفش بتواند حتی این دو نفر را از زندان نجات دهد یعتی اینکه دو هموطن ما از بند رها شده اند و این یعنی دو نفر از لیست بازداشت شدگان کم می شود. بهتر است کمی هم مثبت ببینیم و از تمام کسانی که به هر شکلی خواهان آزادی هر یک از بازداشت شدگان ما هستند دفاع کنیم که آزادی هر کدام از این عزیزان یعنی یک روح، یک زندگی، یک توان و یک انسان که در حال فعلی همه زیر شکنجه و تحت بدترین شرایط در زندان به سر می برند و واضح است که همه را با هم نمی شود آزاد دید. باید برای نجات فرد فرد آنها مبارزه کنیم. نباید سعی کنیم که فقط در سخنرانی افراد فقط نکته های منفی را جستجو کنیم. حالا که سبزیم و طرفداران آزادی بیائید با کلمات بازی نکنیم و منطقی گام برداریم و سعی کنیم از قدرت فکری رخوردار باشیم که این خاری است به چشم دشمننان

    پاسخحذف

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz