۱۳۸۸ تیر ۱۵, دوشنبه

در پی خیانت به ملت، تقلید از مراجع قم حرام است

بعنوان یک مسلمان، بر حسب نتیجه حاصله از موضع گیری آقای صانعی و همچنین سکوت سایر مراجع عظام، اگر احتمال می دادم واریز خمس و زکات و سهم امام و فطریه، به حساب شخصی شما، در حال ملت مظلوم ایران اثری می داشت، حتما آن را ادامه می دادم. اگر مطمئن بودم تقلید از این آقایان مانع ظلم آشکار به شرافت یک ملت می شد، حتما بقاء بر تقلید می کردم. اما تا بحال اشتباه می کردم و بدین وسیله اعتراف می کنم، راه ارتباط با خدا و سلامت عملی و فکری، راه عقل و شرافت و انسانیت و مدارا است. آقایان علما هم البته باب دعا همچنان برایشان باز است تا این امت را دوباره به چراگاه پرداخت وجوهات شرعیه بازگردانند. از این پس از مراجع قم پیروی نخواهم کرد چرا که منافع دنیائی و حفظ جان ناقابل و نیمچه آبروئی که ملت به آنها داده بود را، به نجات دین خدا و مردم شریف ایران ترجیح دادند و با عمل بموقع خود مانع از برقراری شیوه نوین خلافت اُموی نشدند.
یادآوری:
پاسخ آقای صانعی در جواب استمداد میرحسین موسوی در جهت رفع ظلم بر ملت ایران:
" اگر می پنداشتم که با تذکّر اينجانب گره ای ازمشکلات فعلی رفع می شد حتما به چنين امرمقدس و لازمی اقدام ميکردم، تا شک و شبهه به وجود آمده درانتخابات و آرای مردم مرتفع گردد.
لکن با همه مشکلات و شرايط موجود چون باب دعا و توجه به خداوند بدون حجاب و مانع است و درهر زمان بشر می تواند با او ارتباط برقرارنمايد برخود لازم می دانم ... دعا نمايم. "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz