۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

نامه یک پاسدار به علی خامنه ای

بسم الله و با لله
اذهب الی فرعون انه طغی

بسوی فرعون برو که او (بر خدا) طغیان کرده....

آقای خامنه ای :

نمیگویم مقام عظمای ولایت، که دیگر بر من و امثال من ولایتی ندارید و برایتان مقامی قائل نیستیم ، حالا عظمتش بماند !!!

اول بگویم که من نماینده نسلی هستم که دو سال آخر جنگ با همان سن وسال کم در جبهه بودیم و هنوز آثار عشق بازی با حضرت یار بر پیکرمان باقی است. آنروز شوم که امام عاشقان رخت بر بست، هنوز در حال و هوای جبهه بودیم و بیم خطر برای کشور بود که آیت اللهی یک شبه شما را برتافتیم و بخود قبولاندیم که شاید مصلحت میهن و ملت باشد......

در تمام این بیست سال ، روزی آسوده نبوده ام، از بوسنی تا لبنان و از عراق تا افغانستان مشغول نبرد و جان ناقابل را بر کف گرفتم تا کیان این ملت و آبروی تشیع علوی برقرار و مصون باشد.

اما به همان دلیل که سالها به استقبال شهادت رفته ام ، امروز جان بر سر کلمه حق نهاده ام ؛ اینها را میگویم و یقین دارم آدمکشان باند فلاحیان و اوباش احمدی نژاد به قتلم کمر میبندند و زهی سعادت، که من سالها پیش از بزرگ مردی وعده شهادت گرفته ام ،آنهم بدست شقی ترین افراد و مگر امروز در این دیار شقی تر از اینها که گفتم هست ؟؟!!!

جناب خامنه ای :

بهترین سربازانتان را به غلام بچه دروغگوی بی مقداری فروختید و صد البته زیان کردید!

اینجا سوریه نیست تا بعد از حافظ اسد نوبت به بشار برسد، سپاه ما هم ارتش بعثی سوریه نیست تا با جیره بیشتر ساکت بماند و ملت ما هم عرب نیستند !!!

چندی پیش که عجولانه تلاش میکردید برای مجتبی پسرتان حکم اجتهاد بگیرید و آن بزرگمرد عالم تشیع، مرحوم بهجت ، قاطعانه مخالفت کرد گمانم تقویت شد که پروژه ای در حال اجراست و خوب میدانید که جز مصباح یزدی و فاضل لنکرانی کسی به مجتبی مجوز اجتهاد نداد و این هم کافی نبود . حتی مکارم شیرازی هم مخالف این امر بود . امروز که میبینم فرماندهی و نظارت بر عملیات سرکوب را به مجتبی محول کرده اید دانستم که واقعیت امر چیست !!!

با وخامت سرطان شما، قرار شده که ریاست جمهوری به شکل مادام العمر شود و مجتبی هم بشار اسد ایرانی !!! و برای ریاست جمهوری نیاز به ابلهی گوش به فرمان و آنقدر حقیر که رهبری آن بچه را قبول کند و خوب میدانید که مردان بزرگی مثل سردار رضایی و موسوی اهل این بازیها و وطن فروشیها نیستند....

پس ، پروژه را با این تقلب زشت شروع کردید و با ترور برنامه ریزی شده سرداران و مردان بزرگ عرصه قدرت ادامه دادید، حال یا ترور فیزیکی یا شخصیتی . مهمترین مانع شما در این راه شخص هاشمی و باند او هستند. راستی ، اگر هاشمی دزد و غارتگر است چرا بیست سال سکوت کردید ؟؟!! مردم احمق نیستند و میدانند که حمله احمدی نژاد به هاشمی با دستور و اجازه شما انجام میشود ، شما حاضرید همه موانع ادامه حکومت موروثی را به هر قیمتی ولو از دست دادن بهترین یارانتان از میان بردارید و این همان است که قرآن میفرماید : چه تجارت زیانباری !!!

سالها بود از خود میپرسیدم چرا یک عضو حزب الله لبنان به اندازه یک سرهنگ پاسدار مواجب میگیرد و این روزها که این سگهای هار را به جان مردم انداختید دانستم ، اینها که در برابر ارتش اسراییل مثل کودکان به ما پناه می آوردند ، امروز کارشان به جایی رسیده که به ناموس ما تعدی میکنند ، ای ننگ بر باعث و بانی این جنایت باد ! و به آنکه جانم بدست اوست سوگند که تا تقاص برادران و خواهرانم را از این جانیان نگیرم آسوده نخواهم نشست ؛ اگر کیان ملتم و میراث یاران شهیدم جز با خون من پایدار نیست ، پس ای گلوله ها : دریابید مرا !!!

بله حضرت آقا با این جماعت در افتادید که صدام با آنهمه اهن و تلپش عاجز از دستشان شد ، شما که جای خود دارید .

کلام آخر اینکه بدانید از امروز حساب ما از شما جدا شده ، به هیچ عنوان روی ما حساب نکنید و توقع برادر کشی و روی مردم اسلحه کشیدن از ما هم که عین حماقت است! متاسفانه شما مانده اید با مشتی جیره خوار لبنانی و جمعی دریوزگان پست و مقام که به درد روز معرکه نمیخورند ، و در انتها اگر نه در این سرای فانی اما محاکمه ما و شما روز حساب در محضر زهرای اطهر (س) که آنجا به یقین یاران شهیدم مدعیان و شکات شما هستند و اصلا حاضر نیستم آنروز در جمع شما و عمله جورتان باشم ، پس به راه خود روید و ما هم به تکلیف شرعی و سوگند پاسداریمان عمل میکنیم ، الوداع


- منبع: ایمیل یکی از خوانندگان وبلاگ


لینک مطلب در بالاترین


۳۷ نظر:

  1. baradare pasdaram dorood bar gheirte pasdariyat Ask dar cheshmam mad ba khandane kalamat

    پاسخحذف
  2. درود بر همه سربازان با غیرت وطن. شما بر چشم ملت جای دارید. ننگ بر این بسیجی‌ نماهایی که هرگز در جبهه‌ها نبوده اند

    پاسخحذف
  3. درود بر قیام کنندگان و حق طلبان در برابر فرعون...درود بر این برادر سپاهی با غیرت مان...صدها سلام بر تو برادر

    پاسخحذف
  4. vaghti ensaniat tabalvor miabad, baradarm motmanen bash ke to tanha nisti va hamehye ma talash khahim kard ta irani azaad barye fazandaneman besazim, ma ke nasle sookhteh hastim vali in gholo be farzandanam dadam ke anha azadaneh dar irani azad zendegi khahand kard, paas ei golooleha mara ham daryabid.

    پاسخحذف
  5. Che zibaa neveshty baraadar. Khodaavand posht-o-panaahet baashad

    پاسخحذف
  6. آیا این نامه واقعا به دست یک پاسدار نوشته شده است؟ چرا ایشان نام خود را در انتهای نامه قرار نداده اند؟ آیا ایشان نماینده ی یک گروه از پاسدارانند یا خود تنها دچار این تحول عظیم شده اند؟

    پاسخحذف
  7. جناب آقای محمد، سلام.
    این نامه توسط یک پاسدار نوشته شده است. توقع ندارید مشخصات ایشان را پای نامه بگذاریم، دارید؟! خسته نباشید!
    ضمنا این نامه همچون قطره ای است در دریای شرافت فرزندان ایران زمین. هر نامی می خواهید روی آن بگذارید، پاسدار، ارتشی، امنیتی، انتظامی ... هرچه!

    پاسخحذف
  8. Kaash aadammi ke in naamaro neveshte hanooz beyne maa maashe. shenidam 15 taa az saraane sepaah ke estefaa kardan hamoon roozaae avale koodeta, dalile estefaashoono biliaaghati e rahbari onvan kadan, be noghteye naa maloomi ferestaadaneshoon, , khodaa sepaahi haaye baa gheyrato hefz kone

    پاسخحذف
  9. زنده باشی پاسدار جوان .بنازم به غیرتت.

    پاسخحذف
  10. درود بر تو ای برادر ايرانی . امثال تو افتخاره اين سرزمين هستند.

    پاسخحذف
  11. Daarand be in site hamleh mikonand. Moratab
    refresh mishe

    پاسخحذف
  12. یاس عزیز، سلام
    ممنون از یادآوری :)
    بگذار آنقدر حمله کنند تا حمله دانشان پاره شود! چیزی که زیاد است دامنه اینترنتی برای راه انداختن یک وبلاگ جدید، شاید اینبار دوتا، با هم و در آن واحد :) گفتنی ها کم نیست ...
    مراقب خودت باش

    پاسخحذف
  13. SALAM
    GIRAM KE IN NAME BE DASTE YEK ARTESHI, YA YEKI AZ NIROOHAYE ENTEZAMI YA YE PASDAR NEVESHTE SHODE! CHE KOMAKI BE DOKHTAR PESARAYE MA MIKONE KE TOOYE ZENDAN DARE BEHESHOON TAJAVOZ MISHE? HAMOON KESAFATA HASTAN KE DARAN IN KARARO BA DOKHTAR BA PESARAYE MA MIKONAN!!!!! AKHE KHEJALAT BEKESHIN... BASE DIGE! CHEGHADR MITOONIN BACHEHAYE MARDOMO BEKOSHIN YA BEHESHOON TAJAVOZ KONIN? MIDOONAM KE KHODA ON BALA DARE MIBINE HAMATOONO! AZ KHODA BETARSID KE CHOOBESH SEDA NADARE! ENGHADR KESAFATAN KE KHODA HALISHOON NIST! ASLAN NEMIDOONAN MARDOM CHIYE?? KI HASTAN? KHODA BE DADE KHANEVADEHAYE DAGHDAR BERESE!!!! KHODAYA KOMAKESHOON KON!

    پاسخحذف
  14. خانم مونا، سلام
    احساسات شما رو درک می کنم. تنها چیزی که بنظرم می رسه این هست که، شاید انتشار این نامه که بدست یک پاسدار نوشته شده (نیروئی که کودتاگران بیشترین حساب رو روی اون باز کردند) زنگ خطری باشه برای کسانی که دارند مرتکب جنایت می شن و به اونها یادآوری کنه که روز موعود چقدر می تونه نزدیک باشه. من ویدئوئی رو در یکی از نوشته های قبلی وبلاگ گذاشتم با عنوان " 2 دقیقه و نیم صدا و تصویر که 30 سال دروغ را برملا می کند " ، خواهش می کنم این ویدئوی کوتاه رو ببینید. از همه عزیزانی هم که به نحوی وابستگی عملی خودشون رو به این دستگاه خلافت اموی حفظ کردند و الان دارند این مطلب رو می خونند می خوام که ویدئو رو تماشا کنند و شرح نوشته شده ذیل اون رو بخونند، شاید عبرت بگیرند.

    پاسخحذف
  15. چند روز پیش با دوستی صحبت از بسیج شد. یادمون اومد که در دوره جنگ اگر بسیج نبود از ایران چیزی نمی موند ولی این روزها با بسیجی روبرو هستیم که به کشتم مردمی که برای حمایتشون جونش رو گذاشته بود احتمام می ورزه.
    و به این نتیجه رسیدیم که دیگر بسیج، بسیج نیست
    این نامه اگه افکار یک نفر هم باشه نشون میده که بین برادران رزمنده افراد زیادی هستند که واقعا هنوز روحیه بسیجی واقعی رو دارند نه رو حیه بسیج آدم کشی

    پاسخحذف
  16. سلام بر همه ایرانیان و ایران دوستان خوبم
    منم یه بسیجی هم سن و سال این داداش گلمون هستم , برای اولین بار بود که تونستم جرآت کنم بگم که منم بسیجی هستم , آخه از بسکی آدمنماهای پست خودشون و به بسجی ها چسبوندند و جنایت کردند, کسانی که حیف است اسم آنها را انسان نهیم, من اسم آنها را در فیس بوکم (پست تر از لجن ) گذاشته ام, من سالهاست که دیگر ایران نیستم, چون نابودم کردند , چون غارتم کردند, آمدم تا خود را قوی کنم و بتوانم به مردمم بازگردم و خدمتی قابل عرضه کنم, حال که این سخن پیش آمد ... یاد تمام روزهای گرم و سرد جبهه های جنوب و غرب دوباره در روح و روانم زنده و پویا شد, الان که برایتان مینویسم دستانم میلرزد و چشمانم پر از اشک, من یک بسیجی گم نام از دیار باز مانده های دوران جنگ , و شرفم قسم که تا جان دارم برای آزادی نجات ایران و ایرانیها از تلاش باز نخواهیم ایستاد, در اینجا هم که زندگی میکنم , هر کاری برای هر ایرانیئی بتوانم انجام میدهم, اینها را نوشتم که بگویم ما همگی فدائی ایران بودیم و هستیم , و عاشق همه هم وطنان خوبمان تا ابد... امیر از مالزی

    پاسخحذف
  17. امیر عزیز، سلام
    شما خود ایرانی عزیز دل. شما خود وطنی. وطن یعنی من و شما. خودت را فراموش نکن. گذشته پر افتخارت را که مدافع میهن بودی پنهان نکن. سرت را بالا بگیر برادر من. به فرزندانت حتما یادآوری کن که تو برای دفاع از تمامیت میهن و ناموس وطن، از جان مایه گذاشته ای. به آنها بیاموز معنای حقیقی بسیج یعنی چه و به آنها یادآوری کن که بسیجی واقعی چه کسانی بوده اند.
    سرفراز باشی، سرفراز :)

    پاسخحذف
  18. درود بر تو که اسمت نیز همچون عملت سبز و ماندگار است,
    دیگر فرزندانم را هم همین دولت ننگین صفت از من گرفت,
    اما همه ایران و ایرانی ها از آن من هستند؛
    ما همه عاشق ایرانیم و امید وار؛
    و مطمئن که پیروزی از راه رسیده است,
    و همینک در آغوش ماست, همینک

    پاسخحذف
  19. امیر عزیز، سلام
    امروز همه فرزندان ایران را فرزند خود بدان.
    یاد همه زنده گان جاوید سبز...

    پاسخحذف
  20. BRAVO!!!!!!!!!!!!! HAGHA KEH PESAREH IRAN ZAMIN HASTI. DOROOD BAR TO BAAD VA KHODA POSHTO PANAHAT.

    پاسخحذف
  21. به این می گویند مرد و پاسدار وطن. مردم ایران این را می دانند که همه سپاه و بسیج و نیروی انتظامی خود فروش، آدم کش، دزد و متجاوز نیستند.اما در این شرایط سخت خیلی لدت بخش است که این گفته شود تا مردم عزیز داغ دیده مااحساس کنند که پاسدارانی مانند شما هستند که از آنها و وطن پاسداری می کنند. عزیزان یاری کنید که همه با هم متحد شویم. اتحاد، اتحاد و باز هم اتحاد تا پیروزی تهائی

    پاسخحذف
  22. dostane aziz fekr mkonid in baradare basiji kiye
    yeki az beyne khodemon
    amoye man yeki az in basijiha bod ke dar jang shahid shod
    motmaenam ke age on alan bod bar alayhe in hagh koshi bar mikhast
    baradar aziz
    omid varam ke hamishe bar sarde daste bashi va maro yari koni baraye gereftane haghemon

    پاسخحذف
  23. ای دلاور به بزرگی شرفت درود می فرستسم و دست سبزت را می بوسیم خداوند یارات باشد

    پاسخحذف
  24. آفرین به غیرت و شرف تو فرزند ایران زمین.

    پاسخحذف
  25. دلم گرفته روزگار عجیبی است
    بسیجی واقعی به خاطر بی شرفانی که امروز به جان ملت افتاده اند ننگ میداند خودشان را در ردیف آنها بداند و بگوید بسیجی هستند و من امروز خجالت می کشم که چادر به سر می کنم از نگاه مردم شرم میکنم که مبادا مرابا گروه وطن فروشان و بی شرفان این کشور اشتباه بگیرند
    پایه های دینم سست شد و دچار شک شدم وچه کسی جواب مرا خواهد داد که اگر این است اسلام برای خودتان و هم مسلکانتان.

    پاسخحذف
  26. فقط میتونم بگم گلی به گوشه جمال تک تکتون.

    پاسخحذف
  27. درود بر این پاسدار با غیرت
    متاسفانه امروز با کسی روبه رو هستیم که خود را نماینده خدا و امام زمان(عج) می داند حکم بهشت صادر می کند که به گمان او کلید بهشت در جیب اوست. به نامش می زنند و می کشند و از هیچ چیز ابا ندارند. از ندا تا ترانه حتی علیرضای 12 ساله. حضرت آقا چطور می خواهید آن دنیا جواب این خونها را بدهید. بوی خون خسته تان نکرد؟ سردارتان برای امام زمان نامه می نویسد به تظلم خواهی که آقا ببین دارند ما را می کشند و همه را مثل خود احمق فرض می کند. آقای خامنه ای شما و گروهتان باعث شدید به ناب ترین عقاید شیعه بی حرمتی شود. بی صبرانه روز بی آبرو شدنتان را در انتظار نشسته ام

    پاسخحذف
  28. خیلی نفهمند کسانی که به اراجیف شخصی لاوبالی گوش کرده و آن را قبول کنند اگر عشق شهادت و گلوله داری پس چرا بجای معرفی خود با احساسات مردم بازی می کنی شیاد!!!

    امیدوارم که حالت هرچه زود تر خوب شوید و به جمع انسانهای پاک سرشت وصادق برگردی.....
    فقط قرص هایتان راسر وقت بخورید تا دیگر توهم پاسدار بودن به سرتان نزند.....
    یادم هست سری پیش خودتان را سوپر من معرفی کرده بودید!!!

    پاسخحذف
  29. در قسمتی از این نامه جایی که اغتشاشگران مردم نامیده شده اند(این سگهای هار را بجان مردم ....)
    که به نظر من بهتر بود از آنها به عنوان عوامل استعمار پیر یا افرادی استعمار زده و کور یاد میشد.

    پاسخحذف
  30. برادران و خواهران من بیاید فکری به حال خودمان کنیم تااز این دور باطل برای همیشه نجات پیدا کنیمشاه مثلا مشروطه را سرنگون کردیم دچار سلطان مطلق شدیم من از اینده این مردم به وحشت می افتم خون سیاهی تباهی وای وای وای.

    پاسخحذف
  31. روزی خدا انتقام مارا از این رژیم استبدادی می گیردبه امید آن روز

    پاسخحذف
  32. نفرین خدا بر کسانی که مانند طلحه و ذبیر منافع خود را در خطر میبینند و پشت به ناعب مهدی میکنند

    پاسخحذف
  33. dorod bar in pasdare ba gheirat ke intor roshan fekr hast.be omide pirozie jonbesh.marg bar khameneie.V

    پاسخحذف
  34. khameneie be khoda baraye hame rosva shodi.akhe maghe cheghadr ghodrat shirine. inan madyone khone kistand///// zende az raghse jonone kistand.

    پاسخحذف
  35. آفرین به غیرت و شرف تو فرزند ایران زمین.

    پاسخحذف
  36. بسم رب شهدا و صدیقین
    خدایا تا ظهور دولت یار
    گل پیغمبر مارار نگه دار
    حذب فقط حذب علی
    رهبر فقط سید علی
    (با علی در بدر بودن شرط نیست
    ای برادر نهروان در پیش است)
    دیدبان مجنون

    پاسخحذف

پر بیننده ترین های این وبلاگ:


Barge Sabz